jag var bara tvungen

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
nää det får va bra nu.
Skulle du vilja väga mer?
Haha,
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
antagligen
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
orlando bloom, ja
Skulle du vilja dricka dig full nu?
haha, det hade varit nåt

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

haha nej

Kan du kolla i kors med ögonen?

inte det heller nej

Kan dina föräldrar lita på dig?

för det mesta

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

det beror på var och med vem jag är, men tror knappt de haha

Kan du vara på fest utan att dricka?

självklart

Kan dina vänner lita på dig?

Ja!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

har jag redan.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
beror ju på vad för affär, haha

Tio HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo det har jag ju hänt

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

hm, inte rakt ut men jag vet de ändå ;)

Har du ett syskon?

nej två

Har du varit full den här månaden?

haha ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

jaaaaaaa

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

redan innan jag börja

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

neej =/

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

alkohol är en drog.


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Bonni
Vem älskar du?

Mina nära o kära

Vem hade du senast sex med?

pass

Vem vill du bli full med?

HV3 / Bonni

Vem är den bästa artisten?
vilken korkad fråga

Vem pratade du senast i telefon med?
minns ej

Vem har du en liten crush i?

haaaha.. alla :D

Vem är snyggast i världen?

hmm..

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

mamma&pappa

Vem är snällast i världen?
pass
Vem är din bästa kompis?

vad är skillnad på vän o kompis
Vem vill du prata med?

ah

Vem sov du med senast?

e

Vem såg du full senast?

haha, nån på kingan

Vem vet allt om dig?

bonni

Vem kysste du senast?

e

Vem kramade du senast?

e

Vem kan berätta allt för dig?

bonni?

Vem kan du berätta allt för?

.BONNI
Vem hatar du?
jag vet inte, haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

fööööörhelvete, ska slå snez som kommit på BONNI! haha:D !<3

Postat av: Snez

BOOONNIIII GILLAR MIG :D

2009-05-07 @ 16:08:40
URL: http://sneki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem fan är "e"???

vad ar du nu missat o berätta!! ;D

och NEJ viki, du kan inte va tyst i 4 timmar.. knappt 4 minuter ;D

2009-05-08 @ 09:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback