vavoooom

om fem veckor är det dags att dra på sig den där klänningen jag letat efter överallt, men som funnits här, mitt framför näsan på mig, det är dags att använda de där skorna som stått och väntat på mig i månader på att få bli använda, och det är dags att inviga mössan. i januari stod vi där och sucka över ännu en termin och nu står vi här med fem veckor kvar. tiden går snabbt... (:

ska försöka sluta tragga om det nu.. =) haha... idag har jag varit på stan med madde och anna, fixade lite paket och käkade , såklart. sprang även på sandra som ska bli mamma om 3 veckor, kul och träffa henne igen!! förövrigt seg dag, har inte orkat ta tag i religionen och sen har jag varit hos min faster och käkat, både mat och kanelbullar :D smaskens.. nu ska jag hoppa in i duschen, byebye



Kommentarer
Postat av: Felicia

Härlig bild! :)

Postat av: Felicia

Härlig bild! :)

2009-05-06 @ 21:03:32
URL: http://flishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback