and I was thinking of places that I could hide

sådär ja, idag har jag städat och rensat lite, och fått ner de flesta grejerna i garderoben eller lådorna eller var det nu har hört hemma. nästan lite mysig känsla här inne nu och kanske vågar man släppa in folk här nu. haha! igår sålde mamma även sin soffa så den har förtillfället ersatts med luftmadrass och två stolar från altanen, haha, myspys. tänkte käka lite nu och sen damma av och dammsuga och sånt innan jag ska på massage 17.15, skööönt!! ja det är nog min dag, kanske ska träna ikväll eftersom jag missa de igår, men inte bra att göra det efter massage, hmhm! nu är det mat, lax & potatissallad, mums. take care




M.N-B <3

Kommentarer
Postat av: Snez

Viki vill du att jag ska gråta NU? PÅ RIKTIGT? Vilka fina bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback