it's okey

ihelgen var det tjej/vinkväll som stod på schemat för fredagkvällen, men det blev lite partaj istället. mycket trevlig kväll :) lördagen jobbade jag först 10-14 och sen var jag hos madde från halv tre till halv sju, traggade lite skit, var ute och gick och kolla på tv. mys :) sedan åkte jag hem och typ sov. skön lördag :) i söndags var det kalas här hemma, syrran fyllde 29 i lördags och mamma fyller 51 på fredag så vi slog ihop det :) trevligt, grillat är gott! var sedan på bio med emma & lillan, såg på flickan som lekte med elden, brabrabra.. idag är jag ledig så jag och frida ska ner på gymmet vid två, we like och sen kanske jag ska träffa sara en stund, hoppas! sen ikväll blir det kanske gymmet igen, haha. eller mys med the girls?! nu ska jag äta frulle , mums. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback