just shut up and listen

ny vecka!
denna veckan jobbar jag tisdag till fredag, alltså ledig lördag, skönt! ni är också mycket välkomna till salongen, drop in eller ring och boka, 0451-81818. :) idag efter jobbet var det lite fotbollslir med fritte, frida, maria, gustav, åström, ted, patrik, martin o ludde på väster. riktigt kul! efteråt blev det taco och idol hos fritte. myskväll :) kul och få träffa frida H igen, det var fan längesen. party ihelgen,?!
till en helt annan grej, madde gör fantastiska framsteg, har mumlat fram lite ord och är även flyttad från kstad till hlm nu. vilket är riktigt bra på alla sätt och vis. :) ska förhoppningsvis dit med snez på torsdag, WIII! nej nu ska jag slänga mig i sängen till en kopp varm oboy, eller te kanske. nighty :)

Just shut up and listen
Two hundred and sixteen
That's how many times that I went
Back and forth about it in my mind

There's something about it
That don't feel right


Kommentarer
Postat av: Snez

Mm, vi ska dit i morgon! :) Äntligen! Hör av mig när jag vaknar. Laku noc lutko!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback