alla hjärtans dag <3

blev några hektiska dagar efter uppehållet, najs! ifredags blev det morötter&dippa med syrran som hade med sin kise på besök! hon & gismo går fortfarande inte bra ihop :( nåja.. sen blev det taco med frida, ted & patric. och lite vin sådär på en fredagskväll! sen kallade jobbet på lördagmorgon också fullt och efter det blev det hem och käka och göra vid sig, sen kom patric & bonni och sen stack vi till dahlle, tjoho! alltid lika kul och träffa henne, plus hennes lilla vovve, tihi! efter det blev det en sväng på harrys. igår mådde man mindre bra, så låg i sängen stort sett hela dan tills vi skulle till mamma på alla hjärtansdag middag, oxfile & potatisgratäng, MUMS! och massa kakor. haha.. fick iaf min absolute love songs 2 av patric igår, sjukt bra.. han fick en tröja och en ros av mig! idag har jag varit ledig så har storstädat och tvättat. nu skiner här lite! ikväll blir det kanske fotbollsträning, får se om jag får tag på nån av spelarna eller en bil :) byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback