the greatest love of all..

då var det måndag igen, kusligt hur snabbt helgen bara flyger förbi :( ifredags skulle det varit tacokväll med frida & emma men jag skulle färga håret så vi bokade om det och jag skulle mysa med patric, men jag var inte hemma förrän halv elva så vi käka lite & sen däcka jag ganska snabbt efter det. har en lite snällare färg på håret nu, en mer brun färg med lite ljusare toppar =) i lördags efter jobbet var jag & patric hos mamma och käka litesen stack vi till mimmi för lite käk (igen) och fest! sen begav vi oss till björket och dansbandskväll, var faktiskt ganska skoj. haha :) igår blev det först frukost hos min mor, sen var vi uppe hos syrran skulle hjälpa henne med sin blogg, och sen var vi hos patrics mamma och käka på kvällen, mycket trevlig dag!! idag ska jag städa och jag kan säg att det verkligen behövs, och sen lämna min data på lagning, det kan den behöva, haha! och ikväll blir det förhoppningsvis träning i bjärnum, tjoho! har förresten skrivit på för bjärnum nu, det gillar vi!  :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gör du inget annat än äter? :)

Postat av: Nathalie

ja det är nog lika bra att boka! jag tror att jag kan nu på tisdag.. vi kan väl preliminär boka det? :)

2010-02-23 @ 22:39:28
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du är ju rolig du!! HAHA! SKA DU TILL MY??

2010-02-26 @ 15:56:58
Postat av: Nathalie

hur många gånger ska man behöva gå in här och läsa "då var det måndag igen.."?????

2010-03-03 @ 17:20:55
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback