nu är snart helgen här

torsdag, imorgon är det fredag, fredag=helg. wow. den här veckan har gått alldeles för långsamt, eller? nåja, jag är iaf ledig på lördag, trodde jag. ska hjälpa Janni och flytta lite, har tvingat med patric också, ska jag upp tidigt ska han gott också göra det!! klockan 15:00 ska jag iaf till ett medium, ska verklligen bli super intressant och se vad hon har att säga. lite smånervös faktiskt. och på kvällen blir det Fille & Bigges 21 årsfest, WOOOOHO!! party, party.. blir lite förkrök här, och linda ska med, DET GILLAR VI!! nu ska jag & gismo gå och lägga oss, han har varit uppe för länge nu, känns som att han går på ecstacy just nu! bara en kruka down än så länge iaf. nåja :) ha en trevlig helg folket :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fick katten heta gismo eller är det din kille??

2010-01-29 @ 19:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback