det var inte igår

eftersom jag fått klagomål så får jag väl uppdatera, jag nämner inga namn nathy ;) haha!! va har hänt sen förra måndagen? jag har lämnat in min data på lagning och den blev klar igår, 1400 exkl. moms, :S tur pappa kan ta momsen på företaget, najs tjänar man dom 350 typ!! kanske kan unna mig en ny klänning? hmm.. blev iaf sjuk i torsdags, jag sjuk?! inte okej, så fick gå hem vid 3 och sen var jag hemma på fredagen med :( inte kul men idag var jag tillbaka, skönt det! annars har det inte hänt allt för mycket, fixat mina gardiner i vardagsrummet, sytt upp dom 25cm, haha vadå liiiite för långa?! tur mor min kan sy :) i måndags firade jag & "poddan" 2 månader så jag fick en bukett blommor av honom, han kör stenhårt på det nu när jag tjatat, han fick en bild av mig som jag förstorat och satt in i en (min) vita ram. haha :) men han gilla den iaf! och nu har jag precis käkat lite efter en underbar träning, och på tal om underbart, snacka om vackert väder igår & idag, imorgon är mindre kul, tandläkaren 09,00, rapporterar imorgon hur många hål jag hade, :S god natt!!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

bra viktoria!! :) du va fan hände i tisdags? haha skulle inte vi ses? minne som guldfiskar :) vad gör du på tisdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback