tisdag

helgen blev rätt bra, ifredags var jag och frida en sväng hos mimmie på hennes 19 årsfest! men eftersom båda var helt utdöda och vi skulle upp tidigt för en tripp till väla tackade vi rätt tidigt för oss.. på väla fanns tyvärr inte jättemkt, men hitta iaf, armband, solglasögon, två tröjor och en klänning. på kvällen blev det avskedsfest för rickard och oskar, var jättetrevligt, men blev liiite för mkt för mig. haha, dagen efter var vi och kastrera katten och sen var det match, men spela bara en halvlek då jag fick en lårkaka :( idag har jag och patric varit och kollat på 5 lägenheter, men den första tilltala oss mest, får vi lov och göra vid köket själva så är det den vi ska ha! tjooho.. nej nu är det sängen snart för imorgon är det jobb!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback