don't wanna take a breath without you babe'

sitter för en gångs skulle framför datorn och skriver, inte ofta man gör det nuförtiden! förutom när man ska fixa med räkningar och annat tråkigt.. tänk va skönt det hade varit om bara fick lön och inte hade några räkningar alls? nåja, ska inte spåna vidare i det! har nästan precis kommit tillbaka från min joggingrunda på 25 minuter, och igår sprang jag bara 20 minuter för att rundan var betydligt kortare än jag tänkt mig, haha! två dagar i rad nu, ska försöka och inte tappa det nu.. dock får jag kramp i vaderna och sjukt ont i benhinorna :( men ska sluta gnälla så förbaskat tänk på de som har det sämre än mig! nu ska jag ställa mig och laga lite mat, eller snarare koka ägg och göra lite räksallad och räkmackor, mums! trevlig kväll alla :) förresten, idag kom mitt nya skal till iphonen, rätt nöjd med mitt inköp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback