Nygammal busspendlare

Sådär ja, då har man blivit bussåkare sen i måndags. Längesen jag åkte buss för att ta mig från A till B vardagligen. Har nästan klarat en hel vecka, wow! Var hos Alle igår och kolla på katt, så liten och söt han var, dock bara en vecka gammal men det går fort, ska hämta honom om sju, åtta veckor ungefär och även hälsa på honom nån gång innan.. Nu ska vi bara komma på ett bra namn, förslag någon? Ska gärna klinga bra med gismo. Då börjar snart min bussresa närma sig sitt slut, väl i stan ska man fördriva 50 minuter innan massagen. Får väl ta en kaffe på jobbet innan jag går bort till syrran, ska bli riktigt skönt för min kropp behöver det! Trevlig dag, fredag imorgon, visst är jag rätt på de nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback