tillbaka till vardagen

ordningen är återställd, patrics semester är över och det är numera bara jag och kelly hemma. känns lite tråkigt, är inte alls kul att va hemma själv. idag har jag egentligen en lång lista på saker att göra, men eftersom jag är ledig till fredag kan jag nog dela upp det under dagarna som följer!

sitter i soffan och längtar till vinter och snö, (trots en ganska fin sommardag ute idag). längtar efter att få julstöka lite, denna julen kommer förhoppningsvis bli annorlunda jämfört med andra jular, (förhoppningsvis: om lillan bestämt sig för att titta ut). längtar även efter att slippa må illa i snitt varje dag! nu ska jag inte klaga mer utan eventuellt ge mig ut i solen eller stannar jag i soffan en stund till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback