övertid

idag är vi 1 vecka över tiden och jag börjar bli knäpp, varje kväll går man och lägger sig och undrar "kommer jag vakna inatt av det är på gång?" men lika besviken blir man varje morgon när så inte är fallet!
idag har jag iaf varit på mitt sista besök hos barnmorskan och tydligen var det babyboom idag för fem av hennes bokningar hade inte dykt upp, jag var inte en av dom! som vanligt såg allting väldigt bra ut och bebis låg så långt ner hon kunde komma. som vanligt trodde barnmorskan att det var på gång när som, hoppas hon har rätt denna gång.
magen reagerade med sammandragningar så fort hon var där och tryckte och menade på att det var nåt värkförberedande livmodern sysslade med. oh well, säger hon det så, hihi! än har jag inte gett upp hoppet. och hon har 1 vecka på sig att komma, annars är vi inbokade på bedömningssamtal den 3e så får vi se vad de säger!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback