it was only just a dream

Riktigt härligt att vakna upp mitt i natten och känna att mandlarna är stora som fotbollar. Hatar verklligen att vara förkyld, hoppas det lägger sig snabbt. Måste ner på ica och köpa lite ibumetin så jag får stopp på det. Just det igår kom det allt en del snö och man fick äntligen lite julkänsla, haha! Lite för sent för det kanske, men den verkar tina bort ganska snabbt så vi slipper den nog snart igen! Idag var det tänkt att jag skulle börja måla vårt gästrum och sen när det är färdigt är alla rummen färdigmålade, men vi hade inte så mycket färg. Det lilla vi hade räcker till en vägg med tanke på hur grov väven är i det rummet. Nu ska jag gå och diska och dammsuga lite så här ser lite klokt ut =) hoppas ni får en bra dag allihopa.


Det här var inte igår, jösses vad brun och smal man var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback