kycklingrullader

Har visst missat att uppdatera här på ett tag! Helgen har varit och den susade förbi som vanligt, lördagen var jag uppe med tuppen för att spela cup i Markaryd, vi spela alla tre gruppmatcher lika och gick därmed inte vidare. På kvällen var vi hos Andre och Alexandra och givetvis lille Adrian och (stora) Action. En lugn och skön  kväll! Söndagen var som alla andra söndagar, lugn och slapp! Idag har det inte varit många knyck, städat lite, varit ute med kelly i skogen så hon fått springa av sig. Själv försöker jag hålla mig inne och stilla då den här hemska förkylningen inte vill ge med sig.. Imorgon händer det däremot lite mer, då ska jag in till stan för en "intervju" och efter det ska jag va hos mamma och fixa lite. Hon vet inte varför jag ska komma och hälsa på men ska fixa en sak vi vet hon vill ha fixat! Vad det är, säger jag imorgon! Nu ska jag kolla vidare på lite tv innan det är dags att sova igen. Hoppas ni haft en bra dag allesammans.

Det här receptet använde jag mig av idag, MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback