sometimes everything just feels wrong

Då var det ny vecka och måndag och det är slut på "helger", bara att invänta påsken och lite snö kanske? Eller vad tror ni? Idag var det tänkt att jag skulle gå Vittsjön runt med Kelly men jag har inte kommit så långt! Fastnade på datorn med att skicka ut lite ansökningar och dylikt. Någon som vet något ledigt jobb? Extra timmar, deltid, heltid? Vad som just nu =) I vilket fall som helst så ska jag ut med Kelly en sväng nu får se om jag kanske bestämmer mig för att gå runt sjön ändå, hade varit fantastiskt skönt att få det gjort i alla fall! Hoppas ni andra har en bra måndag, trevlig dag!

Hittade den underbara bilden i samlingen, det var tider det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback