PF i veckan!!

ska börja med att säga att jag har en sjuhelvetes träningsvärk i ryggen ;/ nåja, solen vill inte riktigt titta fram så där skarpt som i söndags. men lite soligt är det iaf! imorgonbitti åker på Patric på träningsläger till Holland och kommer hem igen på söndagkväll, är lite avis, minns själv hur sjukt roligt det var! den stora frågan är hur jag ska klara mig? sova själv? hur som helst så kan jag inte sluta tänka på de två åren ifk hlm var i holland. speciellt första året när jag fick dela rum med Emma, och det var lite spänt/nervöst då vi knappt kände varandra. Men allt eftersom växte en fantastisk vänskap fram och vi har många roliga minnen tillsammans opch det kan hon nog hålla med om :) hihi!


jag och emma första året i holland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha herreguuud vilken bild :D älskar dig & vår vänskap vännen <3

2012-03-27 @ 18:23:06
Postat av: Viki

Haha skitsnygga!!! Älskar dig med vännen <3

2012-03-27 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback